تعمیر ایسیو اتوبوس فرودگاهی COBUS

تعمیر ایسیو اتوبوس فرودگاهی COBUS

تعمیر ایسیو اتوبوس فرودگاهی COBUS – تعمیر ECU انواع خودروها در کلینیک تخصصی دیجی برد Digi-board صورت می پذیرد.

اتوبوس فرودگاهی

اتوبوس فرودگاهی یا اتوبوس شاتل shuttle bus ، یک نوع اتوبوس معمولی هستند اما به دلیل عدم حرکت در بزرگراه های عمومی،  طولانی و عریض می باشند، تا حداکثر تعداد مسافران را در خود جای دهند که جهت جابه جایی افراد در داخل فرودگاه مورد استفاده قرار می گیرد .این وسایل نقلیه معمولاً به فضای چمدان بزرگتری مجهز می باشند. آنها همچنین معمولاً  با رنگ‌های روشن رنگ می‌شوند تا در میان سایر وسایل نقلیه فرودگاهی متمایز شوند.

اتوبوس فرودگاهی با شعاع چرخش کوچکتر و طول مناسب، مانور بهتری در رمپ های شلوغ فرودگاه هایی با سطح شیب دار محدودتر و تنگ تر ارائه می دهد.درهای بسیار عریض این نوع اتوبوس ها ، از ازدحام در نزدیکی ورودی جلوگیری می کنند، حتی زمانی که مسافران چمدان دستی حمل می کنند.

ارتفاع استثنایی فضای داخلی در اتوبوس های فرودگاهی باعث ایجاد فضای راحت و گردش هوای خوب می شود. در حالی که کابین راننده به طور استاندارد دارای تهویه مطبوع است.

اگر هر یک از این پانل ها در حین مانور محکم روی سطح شیب دار آسیب ببینند، می توان قطعه مربوطه را با زمان بسیار کوتاه یا حتی بدون توقف خودرو به راحتی تعویض کرد.

اتوبوس فرودگاهی ، به باتری lithium titanate لیتیوم تیتانات مجهز می باشد بنابراین با شارژ های سریع ثابت شارژ می شوند. معمولا شارژ کامل اتوبوس یک تا دو ساعت طول می کشد.

خصوصیات بارز اتوبوس فرودگاهی

یکی از قابلیت های ،اتوبوس های شاتل یا فرودگاهی کم بودن فاصله آن از سطح زمین و وجود سه درب عریض در دو طرف  می باشد که باعث تسهیل در سوار و پیاده شدن مسافران می گردد.

اتوبوس های فرودگاهی عریض تر و طولانی تر از اتوبوس های معمولی هستند بنابراین مسافران بیشتری را جابجا می کنند.

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *